Etage

Igår vart de Etage igen med massa folk. Kvällen började iaf med förfest hemma hos Terra. Jag och Sara tog bussen dit vid 8 tiden, Sara med din isöl. Haha!
Terra och Frida väntade på oss där, efter ett tag kom även Anton, Bergman, Jim och Robin över.
Anton var apfull. Jim hade ryckskott. Bergman hyffsat nykter. Robin var kåt.
Tog sedan bussen in till stan. Traskade över till Etage denna helg igen. Träffade på Jonas, Jocksson, Simon, Hanna och Johan också. Ytterst trevligt.
Tog sedan sista bussen hem efter några timmars dans och fylla haha. De var bråk på bussen mellan små fjortisar och vuxna män. Slocknade vid halv 4 för att sedan gå upp kvart i nio och göra sig klar för några timmars arbete. Dagen gick segt. Vi var bakis. Efter jobbet var det att dra till Vreten med Sara, Niklas och Terra. De förtjänade vi. Gott vare och vi blev galet mätta!
Så nu har vi ätit för en vecka framåt. Jag fick min efterlängtade pizzasallad jag längtat efter hela dagen. Ljuvligt!

Nu blir det till att leva sunt framöver. Detta håller icke. Käkade även massa chips och ostbågar som jag och Terra gick och inhandlade under förfesten. Nu blir det påsar och frukt. Im gonna be fit for fight! xD

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aw, tack för din kommentar! :)

Och tack dts!

... inte för att det ser ut som du behöver gå ner i vikt :o

2010-02-01 @ 07:00:29
URL: http://jessicaaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0