Sjuk

Bah ringde och sjukanmälde mig imorse. Mådde rent ut sagt bajs när jag vaknade imorse. Började ju känna av de igår då jag gick med magont och illamående hela dagen och även huvudvärk och frös och hade mig.
Nu mår jag bättre. Förutom att jag har ont i skallen, tack vare att jag slog huvet i lampan så de bara sjöng om de imorse. Sate i gatan, de gjorde ont! Bara svartnade för ögonen. Ingen hitt!

Annars då? Jo har varit slö idag. De ända vettiga jag har gjort är väl att sätta in massa papper i pärmar och börjat plocka ner saker från mina bokhyllor i kartonger. Flytten är nära nu. Läskigt.
Imorgon ska även Nicklas, som köpt mitt hus, komma med nån hantverkare och göra nåt. Hörde inte riktigt vad han sa när han ringde idag då han inte hade nån vidare mottagning. Så det hackade hela tiden.

Hittade förövrigt en rolig dikt som Terra hade skrivit till mig idag när jag packade ner lite. Haha gudars säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0