Trädgårdsarbete

Idag när jag kom hem satte jag igång och fixa lite i trädgården. Kan ju säga att det veerkligen behövdes. Det ser ju ut som världens djungel. Imorgon ska jag fortsätta klippa gräsmattan. De är ju så högt nu att handdragaren inte klarar av de. hah! Dessutom är det mest mossa på den här jäkla skitmattan, så då får vi låna Saras mamma trimmer.

Hittade föresten en trevlig liten vit larv när jag rensa idag. Den hade 6st ben i fram sen en jätte lång bak kropp... Lite udda sådär ;)

Imorgon bitti ska jag iväg och träna med Yvonne från jobbet :) Sen in till stan och fixa mina briller som tydligen har kommit.
Fan, man märker faktiskt hur jäkla blind jag är när jag inte har linserna i. Imorse ville dom inte alls sitta kvar, utan ramlade ut bara. Så hade inga på jobbet idag, blindstyre säger jag bara.
Har nog inte fattat att jag ser så dåligt faktiskt :S
Dyrt är det också!
Beställde hem nya linser idag från Lensway... De gick på 2300:-
De är dyrt att vara blind.
Imorrn blire att punga ut ungefär 4-5000 till för brillorna. Hoppas bara de blir bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0