Onödigt inlägg...

Imorgon är det fredag. Ska bli så skönt med helg känner jag. Sova ut! Blivit mycket nu den här veckan, upp vid 5 två dagar, sovit för sent, jobbat 10h jämt näst intill osv.

Jocke frågade mig om jag hade lust att jobba åt honom på söndag.. Sa ifrån. Jag orkar verkligen inte. I och för sig skulle jag lätt kunna göra de, eftersom jag inte har nåt annat för mig, men orkar inte. Känner att jag bara vill vara hemma och slöa och sova ut. Längtar efter sängen nu. Kanske dags att sova snart?

Fan seriöst, jag skriver ju bara skit när jag väl skriver ett blogg inlägg. Haha!
Kanske inte är det roligaste att läsa direkt....

Men en rolig sak har jag faktiskt att berätta. Ett av Saras ragg ringde idag. Hon har inte svarat pga att hon inte minns honom haha. Så jag svarade. De var ganska kul xD Han trodde ju att jag var hon såklart. Han försökte bestämma träff, men jag bah nej jag jobbar, pluggar osv. Hö hö!


Förövrigt idag har jag både fått sillspad på benen och fötterna och räklag i huvet. Sillen ramlade av sig själv när jag höll på att packa upp pepparrot idag. Poff sa det så låg den på golvet, fisken halvt ute och all den där vätskan som den ligger i hade skvätt åt alla håll. Bara till att skura.
Sen hittade jag en räkburk som läckte, eller jag misstänkte att den läckte. Så jag rådfrågade Jonas om den gjorde de. Han svarade hur ska jag kunna veta de och skakade om burkfan över huvet på mig. Självklart läckte den. Bara slog till både han och burken så den flög all världens väg. Vaffan, jag vill inte ha räkor i skallen? Haha! xD


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är gullig!

Haha, så du luktade räka och sill idag? Mys! xD

2009-10-16 @ 00:15:50
URL: http://jessplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0