Hela världen vilandes på mina axlar

Usch det är så mycket nu, konstaterade jag nyss. Ju mer dagarna går, desto mer får jag panik och mår dåligt.
Snackade med Sofie igår, hon sa att hon såg mig må dåligare och dåligare för varje vecka som går. Kan vara sant.
Det är nog för att jag har så höga krav på mig själv att jag ska försöka fixa körkortet innan året är slut. Ju snabbare jag får det, desto snabbare får jag min belöning. Sen att det är bara två månader kvar tills 2010. Två månader!! Med andra ord, jag måste få hit aktionssnubben, lägga ut huset på annons, sälja huset, fixa ny bostad - vart? Vet inte, Uppsala? Stockholm? Sen flytta... Samtidigt som jag måste jobba på ett ställe jag avskyr. Gillar inte folket där förutom några stycken. Trött på skiten upp till öronen. Fixa ett nytt jobb, hur? Vettefan, inte det lättaste idag. Sen även fixa körkortet, träna och vara social med mina vänner. Sen har jag ändå inte räknat med allt som måste göras här hemma som vardagssysslor.
Tur ändå att farmors möbler såldes ganska fort. Slipper jag dom!

Baaaaah skjut mig baklänges.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får försöka ta det lugnt och ta en sak i taget! Prioritera vad som är viktigast först :). Varför måste allt detta hinnas med innan året är slut? =/ Ta hand om dig!

2009-10-28 @ 14:08:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0