Bad day

Idag har jag mått skit. Tårarna har sprängs bakom ögonlocket stort sätt hela dagen. Varför? Ingen aning. Eller det finns en källa, en grej som hände på jobbet som jag mår så fruktansvärt dåligt utav. Vet inte varför, bara gör det. Det är egentligen ingen stor grej. Både Terra och Sara har sagt åt mig att det är lugnt, glöm det. Men det går inte. De finns kvar där. Har spelat upp ett senarium om vad som skulle kunna hända, förhoppningsvis händer det inte. Men det är ju egentligen inte helt omöjligt så att säga. Får hoppas de går över snart.
Har haft ångest och bara vilja springa ifrån och gömma mig för att gråta. Ville bara hem. Nu är jag hemma. Men tårarna har väl väl ledsnat på att försöka falla att de inte kan göra de längre... Kanske kommer de i kväll när jag ska sova. Kanske inte. Återstår att se.
Vill egentligen bara lägga mig under täcket och aldrig aldrig aldrig kliva upp. Gärna med Han med stort H bredvid, haha?

Fan gräv ner mig!!

Kommentarer
Postat av: Jess

<3

2009-10-13 @ 23:05:09
URL: http://jessplace.blogg.se/
Postat av: marlene

vad har hänt på jobbet hjärtat? :( kramar

2009-10-14 @ 10:13:58
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0