Hemma idag

Vaknade precis innan Sara kom innanför dörrn och ropade. Lurkade ner för trappan med min vackra hesa röst och Sara bara skrattade åt mig. inte okej ;)
Ringde och sjukanmälde mig. Bengan bara "Neeeej" när jag sa de. Haha. Tydligen var det flera som var sjuka. Vissa dagar är vi hur många som helst, dubbelt än vad vi behöver och visa är vi under de vi behöver.
Annars idag har jag legat i soffan och kollat på film och zappat på tv. Suttit en del vid datorn och tråkat gärnet. Finns ju fan inget att göra på dagarna, och tvn finns det inget på.
Ledig imorrn, dock har jag körlektion kl 7. Sen hem fort som fan med brorsan och fixa innan aktionssnubben kommer. Hoppas hoppas han tar med sig grejer imorrn. Brorsan snackade om att han inte skulle de, men får fan hålla tummarna för det!
Det är bråttom nu. Oerhört bråttom om jag får säga de själv. T.o.m. mäklaren säger att vi har begränsad tid.
Äh vi ska lösa det här!! Det ska gå!
Dock får jag lite halvt panik över vilken servis det är jag ska spara. Snackade med L igår och han snackade vett med mig. Fick mig att förstå. Så nu är det bara att tänka så och försöka göra så det blir så också.
Tack för att du finns!

Nu har jag suttit uppe på mitt rum och rensat lite. Dock är min soptunna ute proppad, så det går inte i någe mer. Inte bra. Så det är ganska svårt att kasta iväg saker. Det känns mycket bättre när man lagt de i soptunnan, då kan man inte ångra sig och ta upp de igen. Eller ah, kan och kan. Klart man kan, men man gör det inte helt enkelt. Haha!

Sen hittade jag en låda full med brev. Haha väldigt kul att läsa, läste dock bara några stycken. De är ju ändå en hel del.
Kommer ihåg att jag, Jossa, Lollo, Emma höll på att brev växla varje dag iskolan i högstadiet. Jämt jämt. Väldigt onödiga brev om man läser dom nu, men de var ju kul då. Typ "Vilket är ditt favvoämne? Jag vet inte" "Vilken tycker du är snyggast i klassen? Jag tycker den och den..." och blablabla. Haha väldigt underhållande.
Hittade ett från Lollo jag tyckte var ganska kul. Hon skrev om att Pilen hade fått sin mobil, en 3310 och han verkligen inte behövde den för han använder den ju knappast. Har den bara för att visa upp den osv. Hahah!

Nu ska jag ta lite nässpray och kolla om det finns nåt på tv eller om jag borde plugga lite teori innan det är dags att släcka ögonen för denna kväll och upp och köra imorrn bitti.
Wish me luuuck!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha man kanske borde leta fram om det finns några gamla brev!! :D

2009-11-10 @ 21:45:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0