Försvinn då jädra smärta

Dagen började med att kliva upp 04.40. Iväg till bussen och halv sov. Körde. Inte ett ända motorstopp!! Haha! Klart värt.
Iväg och träffa upp bror min och hem och fixa och dona. Sen kom aktionssnubben med nån snorunge jag retade mig jätte mycket på. Ungjävel!
Han tog ganska mycket saker så nu ekar det faktiskt i mitt vardagsrum :O
Han ska komma igen på måndag. Hoppas jag får vara ledig eller komma senare eller nåt. Hoppas!!
Sen tog vi en promenad till Vreten och käkade kebab. Sen hem igen och började i lilla rummet och rensa utav bara *pip*. Två sopkassar med skräp och några lådor han kan ta med sig. En låda vi måste spara - viktiga saker bl.a massa papper osv.
Stort sätt klara i de rummet nu. Jag ska bara gå igenom allt linne osv. Sen så.
Om vi fortsätter i den här farten så kommer vi nog klara de :)
Jag ska fortsätta imorgon hade jag tänkt. Antingen köra klart lilla rummet eller köra klädkammaren... Eller både och. Får se hur mycket jag orkar. Eller äh, det är ju inget på tv så kan lika bra köra allt ;)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar... Den har en halvtimme kvar i ugnen.


Undrar hur många gånger jag har nyst idag...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Ja du lär ju ha fått dig ganska många skratt efter att ha läst en massa brev :) Skönt att det går framåt för er med rensningen!

2009-11-11 @ 23:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0