Min lediga dag

Är ledig idag. Skönt om jag får säga de själv. Började dagen med att rensa kylen, gammal taco som hade börjat se sina sista dagar, sen rotade jag fram lite gamla chips i skafferiet samt lite gammalt bröd i frysen som. Gick sen ut med de i komposten. Måste börja använda den lite oftare!
Fick syn på gräsmattan. Usch. Så in i garaget och snygga till de lite. Sara hade ju varit duktig och klippt den i tisdags. Men hon kom ju inte åt alla kanter, så det fixade jag till lite snyggt med en häcksax.
Sen fick jag nåt ryck och började rycka alla maskrosor som stack upp överallt i gräset och alla stenkanter. Så putsväck med dom.
Hittade på gräsklipparen, en handjagare, och började klippa de Sara inte klippte. Så nu är det fint. Dock var det jäkligt jobbigt!
Gick in och gjorde lite frukost och facebookade lite ;)
Bestämde mig för att gå upp på vinden för att fortsätta rensningen. Hittade massa konstiga roliga saker där uppe.
Massa konstiga saker jag och Marlene hade för oss när vi var små. Haha!
Dock fick de åka i sopsäcken. Kan inte spara allt?
Sen orkade jag inte längre. Eller snarare jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av allt. Så då knallade jag ner igen.

Nu ska jag väl ta tag i tvätten och mitt rum som behövs städas. Skulle även behöva städa badrummet. Får se om jag har ork lust och vilja till de senare.

På söndag bär det av till KALMAR!
De kommer bli apskoj!
Sara ska dit med skolan, hon ska göra nån labbgrej. Så då hänkar jag som sällskap. Sen så ska även Hanna med, får se om Terra får ledigt, för isf följer hon också med :)
Så medans Sara gör sin labb så går vi brudar och gör stan. Om det nu finns nå mycket till stan där nere?



Kommentarer
Postat av: marlene

haha tycker om att baka och dona. :).. nu får du snart ta dig i kragen och komma ner hit.

2009-05-15 @ 10:41:46
URL: http://fashiondesign.blogg.se/
Postat av: louise

sv; jorå tack du!:)

hur har din helg varit?

2009-05-24 @ 18:06:28
URL: http://brunettbertas.blogg.se/
Postat av: moe

hej, det här kanske låter lite konstigt nu :P. men ska du på britneys konsert i globen? jag söker en konsertkompis för har ingen att gå med :( har du ståplats? jag kanske kan få göra dig sällskap då? :) haha. adda; [email protected] om du känner för det :)

2009-05-31 @ 19:52:13
Postat av: louise

sv; tack!:)

hur var din national dag?

KRAM

2009-06-07 @ 01:21:42
URL: http://hhtp://lojsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0