En natt i Rasbo

Igår var det jobb framtill kl 18. Sen hem för att grilla. Det slutade med att vi bara åt kött och beasås med lite frysta grönsaker. Pommes fritesen smakade skiiit! Måste klaga imorrn! ;)
De stank ju i hela huset.

Sen skjutsade Sara mig hem till Frida och Patrik. Där var det fullrulle. Träffa mycket olika roliga folk.
Timmarna gick och sen kom Sara med Max mat till mig. Hah! :P Sen gick timmarna lite mer. Och tillslut hamnade vi på en fest några hus bort. Träffade Erik där bl.a., de är inte var dag så att säga hah! 
Men vi kände väl mest att vi inte passade in. Kände ju som sagt inte så många, förutom dom vi kom dit med. Och dom känner vi ju ändå inte sådär ultra bra. Men de var trevligt ändå.
Drog ganska snart igen hem till Fridolf för att slappa framför tv och sängen. Blev utskickade av en ilsken brud. "Om blickar kunde döda", så hade hon varit mördare idag. Hö hö.
Sen åkte jag, Sara, Jocksson och Simsson hem till Jocksson och slagga där. Men först spelade vi kort, eller Jocksson däcka så vi andra spelade. Fast dom fuskade bara så vi la ner spelet när jag förlorat ;)
Upp och sova vid halv 5 ungefär. För att sedan vakna upp vid 9 någongång.

Och nu är jag hemma. Kom la hem för typ 40min sen ungefär.
Blir nog slapp dag.. Visar sig nog.
Men det var en trevlig kväll. Var tanken att det skulle bli lugnt och åka hem tidigt ungefär. Slutade dock inte riktigt så då rå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0