Stockholm stad

Sara och jag har bestämt oss för att ta en weekend i Stockholm snart. Skönt att komma bort. Då ska vi bo på hotell och shoppa och köra några utgångar :) Kommer bli helnajs tror jag!
Förmodligen blir det sista helgen den här månaden, eller i mitten av april. Eller varför inte båda? :P Det skulle nog aldrig snål-Sara gå med på. Men kanske kan få med mig nån annan då istället hähä.
Säg till om du vill följa med! :D
Skulle vilja nu göra de nu snart, då jag är såååå förbannat less på jobbet. Verkligen hur less som helst.
Idag blev jag riktigt förbannad på skithögarna, att jag gick och satte mig i kassan. FRIVILLIGT! HAH!

Kommentarer
Postat av: Lollo

stockholm är härligt, jag var där på weekend för inte så längesen!

2009-03-18 @ 23:01:57
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: alexandra



Haha jo men någon kommer du völ på hihi.

Haha fyfan för kassan!



2009-03-18 @ 23:42:30
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0