Lyckat!

Måste bara säga, att festen igår var mer än lyckad. Kom över 20 pers. Folk sjöng massa massa singstar för fulla muggar. En spegel gick i backen. Plåstra om Jonas med Skalman plåster. Blev bara av med massa dricka den här gången, som jag märkt nu. Sthlmarna kom. Sova vid 7 på morgonen. Katarina, Sara, L och jag sov på madrasser på Saras golv medans Jonas snarkade igenom hela natten i Saras säng. Adde tog över min säng. Benjamin sov på stolsdynor på golvet, Bea i soffan och Niklas i tältsängen.
Garvade oss igenom några timmar när vi skulle sova. Bea fick ryck. För man ska sova på morgonen, tydligen! :P
Vaknade vid halv 10. Efter 2,5h sovande. Katarina drog med bussen efter ett tag. Sara drog iväg och åkte skidor. Jag och L sov vidare lite i ljudet av Jonas snarkningar. Han vaknade till vid halv 1, fortfarande full. Drack ett x antal vatten glas och skrattade helt galet mycket. Jag städa medans grabbarna tittade på. Benjamin och Niklas drog hemåt. Även Bea efter ett tag. Adde väntade på sin skjuts som kom vid 5 tiden.
Heeeelt sjukt kul kväll!
Måste göras om!
Verkligen!

Kommentarer
Postat av: denise

kul att det blev så lyckat ;)

2009-03-08 @ 23:06:30
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

tack=)!

2009-03-09 @ 00:12:28
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Josefin

babe minns du att jag ringde dig?

2009-03-09 @ 20:22:30
URL: http://josefinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0