Lördag

Vad gör ni idag kära vänner?
Själv gör jag ungefär lika mycket man ska göra på lördag.. Nämligen ingenting xD
Dock hade jag tänkt att städa lite grann.. Ser gaaanska så stökigt ut här om jag får säga det själv.

Igår blev det hemmakväll för min del. Satt och löste korsord, käkade twix och kollade på Let's dance. Sen kom Jessica. Hon hade fått punktering på bilen. Sen anlände hennes föräldrar och bytte däck. Hennes reservhjul såg ut som ett cykelhjul ungefär, så smalt var det xD
Efter att ha stått där ute i kylan med ingen känsel kvar i tårna gick jag in och fortsatte glo på tv. Sen tog jag ett snack med Jossa. Inte varje dag vi snackar! Synd de! Bär det bli ändring på tycker jag. :)
Blev lite jobbsökande osv..
Sen var det dags att gå och lägga sig då ögonlockan kändes väldigt tunga.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Babe jag saknar dig!!!

2009-01-18 @ 15:53:48
URL: http://josefinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0