Lördag

Ledig idag. Åååh vad skönt de är ska jag säga. Tvättar och slappar. Snart ska jag ta tag i mitt andra liv, med andra ord räkningar och sortera i min pärm. Har köpt nya såna där blad man har när man sorterar i pärmar. Kommer inte på vad de kallas. De kommer dock inte bli de roligaste att sysselsätta sig med en lördag, men vad gör man?
Ikväll vankas det förmodligen lite partaj. Jag, Sara och Terra ska hem till Arvid. Kanske Bea och hennes karl ska med också. Han bor dock ute i buschen, så vi får se hur vi lyckas ta oss både dit och hem.
Skulle ha jobbat imorgon, men jag bytte bort de. Kände att de behövdes. Har så mycket att göra dels. När ska man få ork att göra de?

Nej ska man sätta fart kanske? Sätta på lite skön musik och bara... sortera.
Fan nu började ju Tyra Banks show, kollade jag alltid på förr. De var lite kul. Höhö.
Får se om det är värt att kolla på idag... I så fall får sorterandet vänta ;)

Kommentarer
Postat av: marlene

Att klämma i dig en Ben&Jerry gjorde du mer än rätt i. =)

2009-08-09 @ 18:28:25
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0