Slut som människa

Idag är ingen rolig dag. Idag är en fruktansvärd bakfylla-dag. Hela dagen har jag gått och mått illa osv. Helt slut som människa. Men man har väl ingen annan att skylla än sig själv! :P

Igår kom Terra över och grillade med oss. Så vi käkade kött, potatisgratäng, bea och massa grönsaker. Underbart gott.
Efter ett tag kom även Johanna, Micke och Gustav hit. Och även hunden Boss. Han har blivit såå stor! :O
Satt och försökte få igång deras vattenpipa, ibland gick de. Ibland inte.
Vi satt ute på baksidan och drack lite och hade de trevligt. Lite kallt dock.
Efter ett tag drog Johanna o co hemåt och sen bestämde sig jag och Sara att vi skulle dra till Stockholm och hälsa på Daniel. Sagt och gjort. Jag fick springa som en ultradåre hela vägen till busshållsplatsen medan Sara tigde skjuts av Tessa på hennes cykel. Slöfock! :P
Kom till stationen och upptäckte att de inte gick nåt tåg eller någon buss. Blev lite halvt sura. Dock kom det ett tåg som skulle gå tomt tillbaka till Stockholm! Varför? Kunde inte vi fått åka med då. De är väl onödigt!
Men iaf. Så vi bestämde oss för att ta en taxi dit istället.
Vem tar en taxi till Stockholm kl 1 på natten? Jo vi.

950pix fick vi pröjsa haha! Klart värt!
Mycket trevlig taxichafför dock.
Kom till Sundbyberg och gick hem till Danne där även hans kompis Peter var,  Falken som han fick heta sen. Jag satt och plugga lite åt dom i deras urtjocka böcker. De pluggar på polishögskolan nämligen. Så nu har vi träffat på lite framtida poliser. Bäst man sköter sig ;)
Idag försökte Danne och Sara få mig pigg i flera timmar. Tillslut orkade jag att resa mig och vi begav oss in till stan för lite frulle. De käkade och jag satt och kollade på. Sen tog vi 14 tåget hem till Uppsala igen. Lagom fräscha sådär. Såg ut som stök! Haha!

Slut som människa!

Kommentarer
Postat av: louise

sv; jag har haft en suverän helg:) du då?

KRAM

2009-04-26 @ 19:51:24
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0