Sjuuuuuk!

Fuck. Jag har gått och blivit sjuk. Gick hem igår från jobbet för att jag var inte i det friskaste lagret. Bah! Kände de redan igår morse när jag gick upp, att de här kommer inte att gå. Sagt och gjort. Halv 2 igår gick jag hem. Då pallade jag inte mer. Låg sedan hemma i soffan och glodde filmer nerbäddad under filten.
Idag visste jag inte om jag skulle dra till jobbet eller stanna hemma. Rådfrågade lite med Terraberra. Hon tvingade mig att stanna hemma. Bra beslut. Då jag känner att jag inte är på topp. Har tagit över en timme att bara få i mig frukosten just nu. Nyser mer än jag blinkar och snoret bara rinner. haha! Lagom fräsch sådär ;)


Kommentarer
Postat av: Novembersara

Usch, vad tråkigt att vara sjuk! Jag tycker alla blir sjuka nu. Krya på dig!

2009-04-21 @ 11:39:29
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: marlene

haha och du din stackare har blivit sjuk :(

Krya på dig!!! jobbar du på sista ???

2009-04-21 @ 14:08:08
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0