Lördag

Godmorgon mina kära vänner xD
Sovit gott?
Har jag... nästan iaf. Vaknat var tredje timme för att behöva springa upp. Bah!
Började med mitt laktosfria liv igår. Eller ah mjölk och smör iaf. Smöret är som stekmargarin och mjölken är inte mjölk. Hur ska detta gå? :S

Igår blev det jobb mellan 12-20.15. Satt i kassan stort sätt hela dagen förutom en timme. Fysate! Förstår ni varför jag hatar de?
Sen lite käk hos Alle. Skynda mig hem för ingenting. Skulle träffat Terra men blev inte så, så stannade hemma och glodde på The Fast and The Furious istället, men gjorde ju inte så mycket med tanke på att det är en av världens bästa filmer! Älskar bilarna och framför allt Paul Walker - het som sjutton!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ooh HOT

2008-09-20 @ 11:50:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hetast i stan, hetast i stan paul walker är hetast i staaaan

2008-09-20 @ 15:47:29
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0