Kass uppdatering!

Jag vet, jag är kass på att uppdatera. Men har helt enkelt varken haft lust ork eller vilja att göra de. Eller vilja har jag nog haft, men inte haft orken. Men nu är jag på g igen :)

Annars då, vad har hänt? Inte ett piss. Typ.
Utgång i lördags på BJ med brudarna. Var ju även kulturnatten så dom jävlarna råna oss på inträdet. Therese, du är skyldig mig 220:- din bajs :D
Trött som ett as efter 4h sömn kravla jag mig upp för att jobba söndagen igenom. Blev mestadels kassajäveln. Trött på't!
Men dagen gick relativt fort, så det gick great.

Måndag igår, meaning ny arbetsvecka på schemat. Jobbade dagen igår. Idag jobbade jag egentligen mellan 10-20.15, men gick hem strax efter 14. Mådde skit. Min mage gör uppror... igen! Tror det har varit väldigt mycket nu på sistone som gör den ur balans. Har ju snart pågått till och från i en månad. Folk tror jag är laktosintolerant :O Det går även nåt på jobbet, alla är sjuka nu eller känner sig hängiga och krasliga. Så min tid kommer nog snart också.. Om den inte redan har börjat?

Föresten, vi har sålt pappas hus nu! Skrev kontrakt idag. Im gonna be rich ;) Nu är det bara mammas hus kvar, sen sticker jag!

Jag och en jobbarkompis har både ledsnat totalt på jobbet. Så vi har planer. Stora planer. Underbara planer. Nu ska vi bara fullfölja dom också. Men det tror jag kommer gå, bara vi lägger manken till :)

Nej nu blire till att slagga ett tag. Får se imorgon bitti när jag vaknar om jag ska jobba eller ej... De visar sig.

Godnatt folket! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej stumpan!



Häng med på dagens goda gärning!!!

http://karizmas.blogspot.com/2008/09/childhood-och-vattenfall.html



Puss och kram och lycka till med allt!

2008-09-17 @ 11:17:39
URL: http://karizmas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0