Min kväll med Björn Gustafsson och gänget

Fick ta mig en snabblunch igår, bara för att jag var tvungen att sticka 20min tidigare för att hinna med bussen. Dock var den försenad 12min, sen gick bommarna ner 2ggr, folk stod i vägen så hon inte kunde köra förbi osv. Så blev stressad där ett tag. Dock hann vi med tåget till Stockhom några minuters marginal :)
Gick till Kungshallen och käkade och träffade på Malin och resten av gänget.
Sedan började vi trava längs Stockholms gatar till Wallmans där föreställningen skulle hålla hus.
Helt okej plats. Tur att jag hade brillerna med mig så jag såg ordentligt :D
Först ut var Özz. Han var skön! Speciellt när han lekte Serb. Haha ;)
Sedan var det Knivstabon Soran, skit gullig.
Efter kom Måns, han var skit kul! Drev med fjortisarna på främre parkett :P
Soran klev ut igen, sjöng en sång om Björn. Ungefär som den han sjöng till Carina Berg, fast till Björn dåda.
Så till slut kom favoriten Björn ut!
Sååå sööt! :D
Alla är väl lite småkära i Björn tror jag minsann;P
Men timmarna gick och tillslut var föreställningen slut.
Runt hörnet när vi hade gått ut så stod grabbarna där och väntade på sin skjuts. Två av vårt sällskap hade redan gått fram där till Soran och börjat snacka med han, så vi tvingade Malin att gå dit också, då hon också känt honom sedan tidigare. Han kände igen henne iaf, vilket hon inte trodde. Sen hälsa han på mig och Tessa också.
Björn stod bredvid och blev fotat med massa tjejer hela tiden. Haha.
Dock blev vi lite bittra över att inte gjorde de, hade ju chansen :P
Men men..
Tog 23.15 tåget hem. Hann med 00 bussen precis och hemma halv 1 ungefär. För att sedan gå upp några timmar senare för att gå till jobbet..

Det var min kväll! Helt klart värd kväll! :)



Bild: google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0