Personalfest

Sitter och glor på Xena och käkar frulle just nu.  Om en halvtimme ungefär ska jag bege mig mot jobbet. Skönt pass idag, 12 -18 :)

Det var ju personalfest i söndags. Eller ah, fest och fest... Vi körde bowling och käkade middag. Seriöst jag har fan träningsvärk efter bowlingen. I överarmen, handen och i ljumskarna haha. Hur lyckas man?
Dock var jag nog inte sämst av alla denna gång. Gjorde ju t.o.m. en Strike. Det är bra för att vara mig ;D Så jag är rätt stolt.
Lina och Kjelle var dom bästa och fick presenter.

Jag är föresten hela mega förkyld. Kan bero på i lördags. Fick stå ute och vänta i en timme vid mammas minneslund och vänta på syrran. Vi var ju lite tidiga också iofs... Men sen stod vi ju ute ett tag vid pappas grav också. Fett med kyla!
Sen gick ju jag och Tessa till Nyby. Virra omkring därborta för att hitta till lokalen. Sprang ut till Willys i linne för att möta Frida.
Gick från Nyby till Heidenstam, för att sen gå från Heidenstam in till stan. För att sedan också sitta och vänta på bussen i 40min. Var inte den varmaste natten direkt. Menmen xD Tur att jag hade lite alkohol i kroppen så jag inte kände mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0