Förlåt för dålig uppdatering duudes!

Var liksom inte igår jag uppdaterade direkt. Har helt enkelt bara glömt bort de...
I fredags så började jag och Sara våran roadtrip mot Ullared.
Vi åkte efter jobbet. 20.50 åkte vi härifrån. Stannade i Nyköping och köpte en korv och sen åkte vi hela vägen till Jönköping. Var framme vid 00 nån gång. Tog en promenad där och kollade runt.
Letade efter en toalett. Gick in på ett hotell där och frågade om de hade någon. Killen bakom disken sa att man måste sova där då för att få en toalett. Då kläcker Sara ur sig "Vad kostar det att sova en natt här?" Hehe det lät precis som om hon skulle betala 890:- för att få en toalett. Haha lät fult! :P
Tänkte leta upp nåt vandrarhem för att sova en stund. Dock hittade vi inget, så vi hittade ett hotell som vi sov utanför. Vi sov i bilen på parkeringen med andra ord :P
Ganska skönt, faktiskt. Hade filt och täcke över oss.
Somnade vid 03 någongång. Vaknade vid halv 5 av att Sara sa att nu är det frukost. Haha. Satt och käkade lite smörgås.. Sen bar det iväg mot Ullared.
Körde lite fel osv. Men tillslut kom vi på rätt väg.
Kom dit vid halv 8 någon gång. De öppnade 7. Då var det redan hur mycket folk som helst. Bah!
Jag gick direkt till killarnas kläder och plockade på mig massa tröjor till Mister! Även brorsan...
Kollade runt på damernas. Hittade bara två koftor och ett par joggingbyxor till mig själv, plus en massa småkrafs...
Till slut orkade Sara inte gå längre, så jag satte henne i vagnen och körde omkring henne. Haha. Fick många blickar.
Jag blev tokig på allt folk. Alla ska ju gå samtidigt verkligen, de kan inte vänta på sin tur liksom. Nejnej utan de ska gå samtidigt. Så undrar hur många vagnar man fick i baken eller hur många ggr folk körde över ens fötter osv.  Eller så går folket samtidigt som de går åt ett annat håll. Hallå? Hur dum får man vara? Då går dom ju in i folk och hyllor osv.  Det hände inte bara en gång...
Vid 15tiden någongång kände vi att vi var klara. Så började gå mot kassorna och betalade för att sen gå till bilen och lassa in allt.
Sen började den långa vägen hem. Kom hem vid 21.40. Efter många många stopp vid varje mack på vägen ungefär, båda höll på att somna, så ingen trafikfara här inte. Så stannade titt som tätt och gick ut och tog luft osv.

Det var våran lilla tripp! Askul och asvärt! :)

Hände såå mycket mer saker men det tar vi en annan gång. Men dom där 24timmarna bjöd på vääääldigt mycket skratt.
Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0