Ett stycke lista

Hitta nån lista nånstans på nåns blogg, och i brist på annat så tänkte jag köra den xD


1. Hur gammal är du om fem år? 26 jäkla år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina kära arbetskamrater...
3. Hur lång är du? 160 cm ovan jobb
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tror det var mumien film...
5. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Typ så känner jag oxå! Hon måste ju pratat me Ånstand om de för annars skulle ingen av dom sagt nåt om de el hur!?"
6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, smsfreak. Kan skicka upp mot 100/dag ^^,
7. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De var skilda
8. När såg du senast din mamma? Hmm... 1 år och 7månader sen. Fan vad tiden går fort :O
9. Vilken ögonfärg har du? Blå
9. När vaknade du i dag? Klockan ringde 10.20
10. Vilken är din favoritjulsång? Tomten, jag vill ha en riktig jul xD
11. Hur stor är din säng? 120cm
12. Har du stationär eller bärbar dator? Både och va
13. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror la på om jag sover själv eller icke...
14. Hur många kuddar har du i sängen? 4
15. Är du social? Vet inte, är jag?
16. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's brownie
17. Tycker du om kaffe? Hell no
18. Sover du på någon särskild sida? Njaa tror jag inte
19. Är du en beroendemänniska? Hell ja
20 . Vill du ha barn? Joda
21. Kan du rulla med tungan? Huh?
22. Sover du med gosedjur? Nix
23. Vad har du för ringsignal? En unge som skriker att de ringer
24. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina byxor
25. Kan du byta olja på bilen? Kan kan jag väl alltid, men om det blir rätt det vet jag inte xD
26 . Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope
27. Vilken var den senaste boken du läste? Läser sällan böcker, var väl någon i skolan för x antal år sen.
28. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet och Expressen, ibland UNT också.
29. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Var väl nåt löpnr och pinkod för paketavhämtning.
30. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Har inte sovit i tält på hundra år, så bra fråga?

Hmm... Varför fanns det två stycken nr 9?

Kommentarer
Postat av: Sabine

kul lista ^^

2008-11-06 @ 16:52:52
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

Jo tack:D

det rullar på ;D själv ?

puss !

2008-11-06 @ 18:04:39
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

jobbigt läge ;P

krya på dej =) !

2008-11-06 @ 19:48:00
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

jobbigt läge ;P

krya på dej =) !

2008-11-06 @ 19:48:18
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Kul med lite listor.. =P

Ja, jag är utbildad mastermakeupartist/hårstylist och extensionfrisör.

Gick min utbildning på Makeup Institute..

2008-11-06 @ 20:39:16
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0