En tripp till Tierp och Ödeby

Jobbade igår mellan 8.30 - 18. Jag och Yvonne julpyntade butiken så finfint! xD

Sen åkte jag och Tessa först till Johanna, för att sedan åka vidare till Ödeby och hälsa på Jessica. De var på nån 18års fest där. Var där högst en timme eller nåt. Sen drog vi vidare till Tierp. Hur kan man köra vilse i Tierp? :P
Tillslut hittade vi iaf fram till Simon och hans kompisar. Så vi satt där ett bra tag och spelade Guitar Hero. Vi var ju självklart kungar.
Vid 1 tiden drog vi till nån krog där i "stan" för att hälsa på Pontus. Rolig grabb de där. haha :D
På vägen hem sen så drog vi in till stan och skjutsade hem Niclas och Alex.
Kom väl hem vid 3 tiden. För att sen slockna som en sten i sängen.

Idag har jag jäkligt ont i halsen och är super förkyld. Ett minus! Brorsan har smittat mig. Elaking!


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Jag ska till Kata (Phuket) Du då? :)

2008-11-29 @ 14:08:23
URL: http://roalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0