Clementiner

Har precis kollat på DH och käkat "middag". Det blev fyra clementiner och ett glas oboy. Dock inte så gott att blanda dom. Men de slank ner. :P
Dock tog jag ju även en macka på jobbet, så så lite har jag inte ätit :P


Imorgon är jag ledig. Ska nog förbi jobbet ett tag och fika med Sara för att sen dra in till stan och kolla lite. Skulle behöva en ny mascara dock...
Sen halv 6 hämtar syrran upp brorsan och mig vid brorsan jobb för att vi ska till Ånstrand och fixa lite om pappas grejer. Och alla pengar från huset osv.. Ah sånt där krafs.




Föresten glöm inte att gratta mig på namnsdagen imorgon! Annars jävlar :D

Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe hitta du mycket på ullared?

jag har aldrig varit där.

2008-11-18 @ 22:23:04
URL: http://sebbegaylife.blogg.se.
Postat av: N A T A S C H A

varför dansar du inte längre då =/ ?

2008-11-18 @ 23:01:58
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0