1 månad till julafton

Det slog mig nu att det är en månad tills julafton! Och jag är inte hemma!!! Jag är i fucking Thailand. På julafton! Vaffan!
Sen på nyår, då det alltid spårar, ne då ska jag vara i thailand och steka. Som förra nyår, då jag gick hem kl 3 på natten själv. Det tog 3h från Gåvsta hem. Fick mycket skäll för de. Med tanke på att de är nå mil.. Ensam... I mörkret.. Inte en lampa... Kollsvart... Ensam... Lite full... Nyår... och ensam igen. höhö.
Men jag kom hem levande iaf xD Slå den om ni kan ;)
Sen på min käraste födelsedag är jag också i fucking thailand. Dock åker jag hem dagen efter. Men iaf..
Fira både julafton, nyårsafton och min födelsedag i thailand.. Varför?

Måste tvinga nån att spela in Kalle Anka åt mig på julafton!!


TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIGT JUL, EN SÅN SOM MAN HAR, NÄR MAN ÄR LITEN!

Kommentarer
Postat av: Thessipessimessilessi

Man spelar INTE in kalle-balle-anka. Det är ju heligt att se på julafton!!!!!

2008-11-25 @ 00:00:11
Postat av: Alexandra

aa gud vad synd det är om dig som ska åka till thailand, lider verkligen med dig. NOT

2008-11-26 @ 12:54:49
URL: http://alexandrajacobsson.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Ska också till Thailand över jul och nyår. Kommer kännas sjukt konstigt !

2008-11-26 @ 23:27:46
URL: http://rosalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0