Plättlätt

Har nyss klämt i mig massa plättar med sylt. Dock kommer det inte räcka till Brorsan + matlåda. Så får ta och göra lite flera sen när han kommer hem.. När det nu blir.
Jobb dagen gick prima.
Färskvarorna kom riktigt tidigt. 16-16.30 någongång. Det var inte igår direkt. De brukar kunna komma runt 18 tiden. Så det var bra.
Jag hjälpte Anders med korvarna. haha. Sen gjorde de andra osten och så. Men vi upptäckte snart att det inte gick upp så mycket korv. Så fick ta över osten istället.
Sen hjälpte jag Lina att byta potatisen. Fan jag är riktigt bra på att köra den där saken, som jag inte kommer på vad den heter just nu. Men iaf den man lyfter pallar och tunga saker med.
Förr var jag värdelös. Fatta knappt hur jag skulle göra. Men nu är jag nästan kung. Har lite kvar att lära.
Sen tog jag en fika med Lina, Anders och "bah". "Bah" kan ju bara slänga sig i väggen. Tänkte nästan spotta i hennes kaffe! Haha! Kärring! Skit kaxig och bara allmänt baah!
Men iaf.. Sen var det dags att gå hem.
Och nu sitter jag här!

image229
Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Lina

åh plättar är så gott!

2008-03-06 @ 20:28:36
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Malin

ja verkligen 1 krona för oss är som 6 kronor för dom=)

2008-03-06 @ 21:04:00
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: Malin

nej absolut inte det gick inte ens hälften av pengarna jag trodde. det vart en glad överaskning=)

2008-03-06 @ 21:31:05
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0