Levande död

Igår blev det ju utgång med Lina! :D Skit kul!
Först gick vi till ica och köpte glass sen till Kreta och köpte hem pizza som vi sedan gick hem till mig och käkade.
Jag åt ungefär en fjärdedel av en barnpizza, blev inte ett dugg hungrig :S
Sen käka vi glass och gjorde lite annat.
Tog bussen in till stan.
Stötte på Hanna och några till som vi stod och snacka med ett tag.
Och sen in på People.
Träffade på massa folk. Världen är liten.
Anton var dum xD
Vid kl 1-2 tog vi taxi hem till Anders. Där även Jonas och Björn var.
Så satt vi hemma hos honom och snacka och annat.
Jonas var kalasfull. Haha så jäkla rolig!
Sen fick han fyllehicka och vi garva ännu mer. Den sluta dock, nästan, när Anders tvingade han dricka upp och ned.
Sen åkte Jonas hem och vi gick och la oss.
Gick sova på golvet. Kallaste golvet jag sovit på dock. Var tvungen att hämta jackan sen som ett extra täcke.
Ville inte dela säng med dom pökdjuren och inte soffan med Björn bara för att han hade garanterat knuffat ut mig. haha
Somnade halv 6 ungefär.
Sen ringde klockan kl 7 och det var dags att gå upp för att åka till jobbet.
Åka vid 8. Och jobba hela dagen lång.
Var tvungen att gå och sjunga hela tiden för att hålla sig uppe.
Hel konstigt humör var jag på.
Hade ansvar för mjölkkylen. Jag gillart. De är rätt kul att greja där. ^^
Sen nu HEMMA!
Blir en dusch snart, gammalt smink och allmänt blä från igår på mig. Sen ska jag kolla melodifestivalen, bara för att Björn är med ;), och sen ska jag nog sova för att gå upp och jobba på Söndag igen.

Men helt klart värt att vara helt död idag! :D Totalt värt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha bra att de e vätr de iaf ;)

2008-03-01 @ 20:31:25
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: MATILDA

kul att du hade kul :D hih ;D eller hur, jag kollar också bara för att björn är med! han är ju bäst ;)

2008-03-02 @ 14:49:32
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Lina

alltid kul med utgång!

2008-03-02 @ 15:49:16
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0