Elmia

Nu i helgen är det ju Elmia mässan. Hade gärna åkt dit. Men så kunde det ju självklart inte bli... som vanligt.
Jobbar ju. Förstör!

Igår blev det jobb och sen hem och byta om för att sen åka till Ewa med brorsan och syrran och käka påskmat.
Är inte sådär direkt stormförtjust i påskmat. Det är ju samma skit som på julafton och midsommarafton osv.
Samma skit varje gång :P
Men iaf.
Kom hem och sen for jag och Terra till Jessica och hennes handbagage. Checkade in hennes nya lya. Skönt med eget. Dock har jag ju det nästan nu.. Jag har flyttat hemifrån fast jag bor hemma? Haha
Sjöng lite Singstar och babblade på.
Sen for vi hem igen och däcka som en stock i sängen.
Var den kvällen.

Imorgon är det jobb igen. Fan, känns inte som jag gör nåt annat än att jobba. Menmen, nån ska väl göra de också... I guess.

image232

En bild från Streetcarsfesten i Gustavsberg 06 :)
I like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0