Blooood!

Skar mig på kniven idag. Bara forsade ut.
Skulle diska åt Anders när vi skulle stänga. Självklart så skär jag mig. Och inte sluta de blöda heller.
Har nästintill blött igenom plåstret xD

Annars idag har det varit full rulle heela dagen.
Fysate vad mycket folk det var. Vi fick princip ha alla kassor öppna hela tiden, världens kö + att alla hade självklart överfyllda vagnar.
Himmel och pannkaka.
Men det är kul när det är sådär :)
Sen tog nästan allt godis slut också. Det hade ju självklart blivit fel på leveransen, bara för att det är påsk och man behöver godis. Så det kommer på måndag.
Tur att jag packade på mig när jag kom idag. Annars hade det inte blivit nåt :P
När är det föresten man har påskäggen?
Är det på lördag?


Noll koll!

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A

mjo kanske.. beror ju på vad man gillar :P
endel ääääälskar mac lixom..

2008-03-22 @ 17:25:44
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Sandra

svar; tackar!!
ingen koll på det där med påsk ägg. som vanligt vet jag ingenting :) ha det bra.

2008-03-23 @ 04:56:25
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0