Måndag

Mår illa som en lite gris nu. Aldrig mer glass. Buuää

Helgen... nu har jag redan glömt vad jag gjort.
Har nog börjat bli senil :S

Var med Terra och Sara i lördags iaf. Lallade hos Sara först. Fixa oss och sen drog vi in till stan. Träffade på lite folk och sen drog vi till Willys parkeringen där det var mycket folk som skulle rejsa. Haha. Var såå nära på att dra till Sthlm.
Sen drog vi hem, kom halvvägs så ringer Sara och så skjutsar vi hem henne först och sen hem.
Var meningen att jag skulle få nattbesök. Dock blev det inte så...
Hade kommit hit runt halv 6 på morgonen och jag började jobbet halv 10. Så var inte riktigt någon idé.
Får bli en annan gång helt enkelt ;)
Och igår jobbade jag. Blev tjaffs där ett tag. Men men...
Juste, var och glodde film med Julle och Alle i fredags efter jobbet.

Och nu sitter jag och glor på Lyxfällan. Fattar inte hur man kan sätta sig i en sån situation. :S
Nu börjar de så nu ska jag titta vidare.
Adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0