Kräftpakten

Jag är sämst på att uppdatera!

I fredags så... vaffan gjorde jag? Har redan glömt haha. Måste tänka.. Jo var med Alexandra! Kollade Talang finalen och spelade kubb och gick en promenad genom byn. Träffade på några av hennes polare. Haha vilken lirare sen. Jösses.
Gick hem till henne igen och kollade "Benjamin" Hähä. Sen kom Terra, så stog vi och snacka med henne ett tag.
Måste berätta, när jag och Terra stog där och snacka utanför Alle så hör vi en katt som jamar helt hysteriskt. Alltså den måste ha blivit plågad eller nåt :S
Läskigt, så vi drog hem till mig och käka mackor.

Lördagen spenderades i solen, resultatet blev kräfta. Och det är inte en skär kräfta, utan en riktigt röd kräfta. Haha.
Helt burned up!
Menmen så kan det gå xD
Drog in till stan med Terra. Skjutsade in hennes bror till en kompis. Sen drog vi hem till Krull.
Haha stod och slirade i uppförsbacken så folk trodde väl inte hon kom upp eller nåt. Men ett gott skratt fick jag. Haha.
Satt hemma hos Krull ett tag och snackade skit. Sen drog vi vidare till Helena. Träffade på Hanna och Jessica också.
Och traktormannen?
Drog hem. Sen kom L på besök runt halv 2 tiden. Glodde på en halv film innan vi däcka.
Kunde inte sova sen, så är aptrött nu.
Drog in till stan när vi vaknat efter ett tag. Drog till stadsparken och käkade. Eller jag åt min piggelin.
Följde med han till bilen igen och han for iväg och jag travade tillbaka till bussen som skulle ta mig hem.
Kom hem och däcka i soffan.
Sen nu sitter jag här och lallar. Har precis smörjt in mig med lite Aftersun xD

Imorgon blir det kalas hos Julle! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0