Party hos Josse

Klev upp kl 7 i måndags för att åka till huset för att aktionsfirman skulle komma. Blev inte så mycket gjort där, eller de kollade lite, inget mer. Tyckte jag var onödigt! :P
Dock ville dom ha med saker vi ansåg var bara skit. Hah.

Kom hem. Åskade som tusan och regnade. Sen kom Tessa och hämta mig, köpte med oss pizza från Vreten. Åkte till Sara och käka och sen började vi förfesta.
Blev mer och mer.
Sen kom några grabbar och efter ett tag åkte vi vidare till Josse. Satt där och drack och hade de trevligt. Kom mer och mer folk.
Slutade med att vi alla blev galet kalasfulla. Haha.
Sara spola ner batteriet i toaletten och resten av mobilen slängde hon ut i skogen.
Sen drog vi vidare hem till Danne för att bada badtunna. Eller jag kollade på.
När de plaskat runt ett tag var det dags att gå och sova. Vilket vi gjorde. Klockan var väl runt 4-5 då.
Blev till att välja att sova bredvid en snarkande Sara eller en stönande Tessa haha.
Det blev snarkandet ;)
Vaknade upp vid kl 9. Vid 10 kom Saras mamma och hämtade oss.
Kom hem till henne och käkade frukost och sen sov vi middag i 3h.
Kollade en sväng på youtube och sen glodde vi bilder från festen. Blev en hel del.
Kommer upp lite sen när jag fått dom. :)

Får se vad som händer idag. Hoppas på nåt kul.
Nu har halva semestern gått och jag har inte fått ut så mycket utav den :(
Kanske bär det av neråt landet på måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0