Hemma från Stockholm!

Igår kom jag hem från kära Stockholm. Fan vad jag älskar den staden! Ska minsann flytta dit en dag, vad jag ska göra där visar sig. Men dit ska jag!
Det har varit 5 underbara dagar :)
Åkte som sagt dit i fredags, då blev det utgång för mig, Tezza och Maria. Skulle till Huset, men gick aldrig in. Tur var väl de, gillar inte stället!

Sen drog Maria hem och jag och Tezza drog till 360! :) Träffade på L och hans kompisar.
Dansade och hade de skoj. Försökte få Tezza på bra humör.
Sen bestämde vi oss för att dra till Huset igen, sagt och gjort, jag, Tezza och L drog dit. Drog ut Sebbe, så satt dom och snacka om sina problem. Så satt jag och underhöll L så länge.
Sen drog L och vi andra drog vidare till White Room. Dock gick vi aldrig in så vi tog en taxi hem till Sebbe och köpte med oss mat från grillen.
Sen skulle de snacka vidare och jag somnade på madrassen på golvet.

Vaknar upp och jag och T drar hem till henne. Fixar och trixar. Sen drar vi hem till Maria och hämtar henne för att sen gå vidare till vattnet. Sen kom även L dit. Badkrukan! Hah söt! :D
Solade och badade i några timmar. Jag och L försökte oss på att bygga korthus medans Tezza och Maria var och inhandla mat.
Drog hem. Var meningen att vi skulle dra på Sommarkrysset, men vi skulle aldrig ha hunnit dit. Så somnade istället.
Sen vaknade vi till runt 21. Då bestämmer vi oss för att de skulle bli utgång iaf. Så jag och Tezza har nostalgi-förfest med massa gammal och minnesvärd musik. haha
Tåg tunnelbanan in runt halv 12 eller nåt sånt för att trava in på Ambassadeur.
Må ju säga att det inte var världens bästa ställe. Säämst musik till och börja med!
Dock hittade vi en gammal bartender som har jobbar på Se7en.
Dansa och drack lite i några timmar, umgicks med våran helsingborgare vi hitta där. Sen blev vi hungriga så då blev det donken mat på gatan.

Söndagen var det meningen att jag skulle åka hem. Blev inte så. Gick runt på stan och fikade med Risko (stava?).
Drog hem till Tezza igen, då hade jag släpat runt på min tuuunga väska hela dagen! Usch! Helt i onödan.
Sen kom L över och vi 3 gick långpromenad längs vattnet :)

Måndagen kom och då hände inget speciellt. Skulle ha solat med L. Men han hann aldrig dit för att han skulle träna. Skithög!
Det var bara en sån där softa dag. Sola. Käka. Vi gick däremot hem till Tezza från stan. Tog oss 1h och 20min. Tar 7min med tunnelbana. hah. Dock gick vi ju runt, istället för genväg, men hittade inte såbra, så det fick bli långa vägen. :)

Tisdagen kom och Tezza skulle käka lunch med en herre. Jag skulle gå på stan med L under tiden. Tezza drog till sin "dejt" och det slutade med att jag fick gå själv på stan, för de blev världens fajt där mellan oss :(
När hon var klar så tog vi tåget hem till Uppsala igen. Gick en vända på stan, sen bestämde vi oss för att ta bussen till hennes Farmor och fika. Hon hade förövrigt världens sötaste hund. :D
Sen bussen in till stan igen för att byta buss som gick hemåt!

Det var min resa! :)
Mycket rolig och minnesrik. Längtar redan tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Den är riktigt hemskt good!

2008-07-30 @ 18:14:15
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

svDet är precis såna man inte kan släppa taget om :(

2008-07-30 @ 22:46:09
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0