Burned

Var och solade igår. Resultat: Bränd
Haha..
Har världens snyggaste feja just nu.. NOOOT
Menmen:P

Gick runt lite på stan igår också. Fick med mig 2st nya bh;ar idag igen. Galet. Köpte ju ny i onsdags också. Nu får det vara färdigshoppat!
Hittade även en svart jeans kjol. När fan ska jag ha den? Så onödigt köp, egentligen.
Jag är ingen kjol/klänning människa. Men vaffan den kanske kommer till användning nån gång framöver xD
Får vi hoppas.
Åkte hem och gick och handla i mina käära Everlast kläder :D
Mötte på Julle och Alle. Bjöd över dom på mat.
Sagt och gjort. Julle kom över efter hon slutat på mat. Sen kom Alle över också så käkade vi lite gott och glodde lite på nån film.
Sen drog de hem vid 23. Då gick jag och glodde på Linas Kvällsbok.
Efter blev det att snacka lite på msn med brudarna och spela spel. Haha

Ikväll kommer brorsan hem från Spanien. :)
Både Hurra och Bu på de.

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vad kul att du är med! :)

2008-07-19 @ 16:46:22
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0