Home, sweet home

Hemma!
Gick en timme tidigare idag ungefär. Var meningen att jag skulle åka med Tessa till Sara redan innan jag hade slutat. Så gick ju tidigare. Runt kvart över 7. Gissa när vi åkte hemifrån mig? Jo, kl 21. Baah! Där förlorade jag genast över 100spänn hah :P
Störande!

Men iaf. Jag, Terra och Jessica åkte iväg till Sara. Hon fyllde år igår (18 Jan) så vi tänkte åka dit och fira henne lite. Vilket vi gjorde..
Jag och Terra hade köpt en jätte fin bukett till henne. Finfint!
Sen kom det mer folk och mer folk.
Jag höll mig till Svea, katten. Vi blev bästa vänner hah :P
Sen åkte vi vidare till Hanna för att hälsa på en snabbis. Och sen vidare till Valsätra där Tessa skulle hämta upp sina föräldrar.

Nu är jag hungrig och tänkte nog gå och sova snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0