En liten 2007 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var utomlands ^^,
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm.. inte vad jag kommer på iaf.
Dog någon som stod dig nära?
♥ Mamma & Pappa ♥
Vilka länder besökte du?
Bulgarien!! :D
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Ett körkort...
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2/4
10/7 - 17/7
11/7
Vad är det bästa som hänt dig år 2007?
Helt klart Bulgarien resan och fast anställning!
Största misstaget?
Kommer inte på något...
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mina fötter har fått ta skada i år. Först i Bulgarien då jag ramlade och inte kunde gå normalt på hela veckan, har fortfarande en bula på foten efter de. Sen även en utekväll där jag slet av nåt i foten.
Bästa köpet?
Bulgarien biljetten
Vad spenderade du mest pengar på?

Ska jag behöva säga de igen? Bulgarien! :D
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Anställningen och återigen Bulgarien
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Bette Midler - The Rose
John Cale - Hallelujah
"Snoppmätartävling" - Bulgarien
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare...
Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mamma och pappa
Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre lat
Hur tillbringade du julen?
Först jobb sen hemma hos Syrran som vanligt
Blev du kär i år?
De blev jag säkert, minns icke!
Hur många one night stands?
För många *ironi*
Favoritprogram på tv?
Prison Break
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ooohja
Bästa boken du läste i år?
Jag bläddrade lite i körkortsboken för några månader sen...?
Bästa musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på nåt :/
Något du önskade dig och fick?
Anställning och fett med cash haha
Något du önskade dig men inte fick?
Jajjemen
Årets bästa film?
Såg Troja på tv för ett tag sen, den var bra.
Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade fest här hemma med mina vänner.
De bästa nya människorna du träffade?
Lina, Mogge och många fler
Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jobbkläder
Vad fick dig att må bra?
Anders!
Vilken kändis var du mest sugen på?
Wentworth Miller
Vem saknade du?
Mamma, Pappa och Tina
Favorit månad?
Måste varit månaderna innan April...
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att saker och ting inte skedde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0