Ursäkta

För inläggen i natt. Haha. Var ju som sagt full som en kastrull.. så får skylla på de.

Imorse vaknade jag av sms vid 9. Sen kunde jag inte somna om. Bakis dels. Ett tag kändes det nästan som jag var tvungen att spy. Men gjordet inte ;) hah
Så låg och glodde lite tv i några timmar och snacka lite i telefon, tills jag pallra mig upp och käka frukost och kollade på Roomservice med brorsan.
Sen fick jag för att jag skulle sy in mina jeans. Gjorde de. Men det blev inget bra, så fick sprätta upp skiten igen.

Min mobil är trasigast ever just nu. Råkade göra sönder själva knappgrejen igår. Så en del knappar funkar knappt xD
Dags att införskaffa ny?
Har haft den sen 05, så den har några år på nacken. Men den håller galet bra! :D
Förutom skallet dåda...



(Klicka för större)
Som ni ser så är alla lysgrejerna på sidorna borta. Dom har flygit av lite varstans. Sen själva "rutan" är också borta. Sen ser ni också hur knapparna är trasiga. Haha.
Men jag älskar min fon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0