Trädgårn

När jag kom hem från jobbet fick jag se hur verkligen hur ful våran trädgård ser ut för tillfället. Okej, de är väl aldrig någon höjdare på vintern. Men det såg bara  allmänt slarvit ut.
Så städade upp lite.
Hällde ut blommorna på komposten, de har stått på verandan sen i vintras. Så det var dags. Vet inte om man kunde använda de i sommar igen. Men skit samma, hällde ut de iaf.
Får väl köpa nya...
Sen upptäckte jag att ljusslingan hängde kvar i granen på baksidan. Så började ta ner den. Dock når inte mina 160cm ända upp så får ta brorsan till hjälp när han kommer hem.
Hittade en nyckelpiga när jag höll på där dessutom.

image216


Frågan är om han sov eller om han var död...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0