Lördagen

Igår var det ju som sagt Brorsans och Fridas födelsedag.

Jag var först hemma hela dagen för att hjälpa Brorsan att städa, hämta maten osv. Vid 20 tiden kom gästerna.
Käkade och åt gott tills 22 tiden någon gång.
Ringde Tessa, skulle ju ha åkt till Frida, där alla var, men det verkade som alla var sega från fredagen och att de snart skulle åka hem. Så det kändes lite ovärt att åka dit i kanske en timme och sen åka hem. Så ne.
Så jag följde med grabbarna och syrran här hemma ut på BJ istället. Lyckad kväll!
Dansa och drack och flashade mot varandra. Hah.
Var så stolt att jag inte behövde visa leg när jag gick in, att jag var tvungen att messa Tessa på en gång och berätta de. Haha. :D
Träffade på Cicci också :)
"Karin, jag är så jäävla full..."
Hah det var kul. Aldrig sett henne så full :P

Sen vid halv 3 åkte vi hem igen.

Tänk att det kunde vara så kul att vara på krogen med brorsan och hans kompisar. De kunde man inte tro.


Bengan ringde och väckte mig vid halv 11.
"Kan du komma och jobba?"
Sure, så ska dit kl 14 - 18.15. Rätt lugnt. Bara fyra timmar. Och dubbelt betalt ;)
Anders
var sjuk, så ska jobba istället för honom. Så att han får åka hem och friskna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0