Tisdag

Sitter här och käkar frukost. Börjar om 1½timme. Jobbar till 20.15. Helt värdo!
Som sagt, jag hatar tisdagar!
Det har jag sagt alla tisdagar. Många som är lediga på tisdagar på jobbet, kan bero på att det finns absolut ingenting att göra. Jag vill också vara ledig!
Men icke! Jag måste jämt jobba.
Det är många som är lediga idag och sen hela veckan framåt också. Eftersom det är valborg. Men inte jag... Självklart måste jag jobba hela veckan och helgen. Eller okej, är ledig på lördag. Men det räknas inte. :P För då jobbar jag på annat håll istället.

Solen skiner idag iaf..
Men den kommer man ju inte se mycket av iaf. Eftersom man är inomhus och jobbar.
Nejnej, jag är inte bitter ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Godmorgon! :)

2008-04-29 @ 10:58:22
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0