Sol

Vilken solig dag det har varit idag. Riktigt varmt och skönt.
Vi satt ute och njöt ett tag på kajjen. :)

Annars har det inte hänt nåt speciellt.

När jag kom hem idag så satte jag igång och skura av utemöblerna. Men ändå är dom inte rena. Shit vad skitiga dom är. Sjukt!
Men och andra sidan har de ju stått ute hela året.
Men liite renare blev det iaf :)

Imorgon blir det 10-18 pass. Skönt att sluta lite tidigare på en fredag. Ledig lördag och sen upp och jobba på söndag.

Snart är det valborg... Blir nog inget speciellt för mig.
Vad jag vet ännu i alla fall...
Vad ska du göra? =)

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; nej det är det ju inte, men man får bita ihop!
Verkligen skönt att solen är framme nu.

2008-04-25 @ 11:37:57
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0