Sector

Nyss har en tjej varit här och pratat lite om Larm. Väldigt trevlig tjej faktiskt. Hon kunde sin sak iaf. :)
Vi får se om vi skaffar det eller inte.

Dagen har varit oerhört lång. Började redan 9.20 att må dåligt, då hade vi haft öppet 20min. Och hade några timmar framför mig.
Men kämpade mig igenom dagen för att sen gå hem och laga lite mat.
Sen kom ju som sagt Sector tjejen och snackade. Och nu hamnade jag här framför laptopen och Top Model.

Nej nu ska jag ta mig lite Proviva Nypon för att hjälpa min mage på traven att bli frisk. (Jag tror iaf att jag hjälper den.)
Den vägrar ju att bli bra. På fredag är det en vecka. Baah!

Rena rama bantarveckan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0