Rensa rensa rensa...

Var ju till pappa idag och grejade. Fick en massa gjort faktiskt. Duktigt av oss.
Medans brorsan och Mattias fixade med bilarna och motorcyklarna, så fixade jag och syrran inne. Rensade ur garderoben och ställde ordning lite och så.
Självklart kom ju pucko#2 in och börja gapa. Bah.
Sen blev vi hungriga så vi drog till Mariannes och käkade kebab. Slank ner duktigt.
For in till Fullerö Handel på vägen hem och kolla.
Sen hemåt och jag bytte om lite för att sen åka till Gränby med Lina.
Det ända jag kom hem med idag var 5par strumpor. Hmm...

Och nu sitter jag här och har ont i magen. Magen har ju varit heelskum ända sen i fredags, och de vägrar ju att gå över :S
Om det är såhär imorgon, tänker jag sjukanmäla mig faktiskt. Det går ju inte att jobba om det är såhär. Framför allt inte att sitta ikassan då man måste springa iväg. Nej det funkar inte helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det gör du rätt i, att sjukanmäla dig om du mår dåligt! Hoppas att du kryar på dig!

2008-04-06 @ 19:46:04
URL: http://fashiondesign.blogg.se
Postat av: LINA

det är gött att rensa lite! ska också börja här hemma snart!

2008-04-06 @ 20:30:45
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0