Pappa

Idag har det varit inte en alltför kort dag. Började 12. Kassan mellan 12-15.15. Sen upp på rast i 45min och sen ner igen vid 16 och kassan från till 18.30. Fyfan säger jag bara. Hatar att sitta sådär mycket. Det tar på krafterna. Var helt snurrig i skallen efter :P

Sen när vi stängt och jag och Alexandra skulle börja trava hemåt. Så ser vi en MC åka förbi.
"Det där kunde ha varit Pappa." tänkte jag. Eftersom det var en sån sorts hoj och likadanna kläder som pappa hade.
Kommer hem och ser MCn stå utanför vårt hus.
Självklart var det Mattias som hade kört hem en utav pappas hojar. Sen hade han ju även lånat kläder att ha på sig, eftersom det är rätt kallt att köra nu.
Så det kunde ha varit pappa, eller ah egentligen inte men iaf.

Det var lite löjligt faktiskt.


Alexandra gick hem för en halvtimme sen. Både höll på att gäspa ikapp ungefär.
Skit trött.
Och sen ska man upp imorgon för att åka till pappa för att rensa och kasta massa sopor.

Så, godnatt folket!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: anna

Hahahahaha! Ja jag kan vara ganska trotsig xD Nej, men skönare att köpa dvd:erna och se det. Kanske i framtiden. Men var jobbar du någonstans? I nån butik? Eftersom du fick sitta vid kassan...;p

2008-04-12 @ 02:24:00
URL: http://hazeleyes.blogg.se
Postat av: F A N C I F U L

aa jag vet :/
börjar bli bråttom nu..

2008-04-12 @ 11:08:26
URL: http://alexandra08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0