Ny dator.

Igår efter jobbet blev det utgång med Lina och Johanna. Drog till People. Hade varit flitig med listan sa vakten. Haha, kan bero på att både jag och Lina skrev upp mig. Menmen vi kom in iaf.
Lalla runt där. Drack gott och dansade och hade allmänt trevligt. :)
Me like!
Dock mådde inte min mage lika bra som mig. :/
Sen drog vi till Burger King och käkade. Sen tog jag och Johanna och några andra tjejer vi träffade på halv 2 bussen hem.
Satt med massa äckliga killar i bussen. En som höll på att pilla mig i håret hela tiden, vilket jag inte gillade. Men inte fan la han av heller, fast jag sa åt han ett antal ggr. Skit hög! Äckelpotta var han med. Tvii!
Fick reda på att de skulle hoppa av vid min busshållsplats, så både jag och de andra tjejerna tyckte jag skulle hoppa av en annan. Sagt och gjort, det gjorde jag och gick resten av vägen hem. Men funka fint det med.
Hem och slockna i sängen.

Vaknade vid 9 tiden imorse. Helt död. Mådde som man brukar göra när man har lagt sig full. Med andra ord, sådär.
Var tvungen att gå upp och hämta oboy och yoghurt, som alltid är min bakismat.
Sen låg jag och glodde runt bland kanalerna på tvn tills kl 2 ungefär.

Köpte en ny dator idag. :)
En laptop. Acer typ.
Mer vet jag inte. Brorsan köpte den åt mig. Eller ah, jag betalar dock.
Men 3 papp var den ju helt klart värd.
Sitter föresten och skriver på den nu. Går finfint må jag säga. :)
Så ska försöka flytta över allt från min gamla dator till den här nu. Dock är min gamla hel skum. Den har nog en miljon virus, stackarn.
Så ah.
Diskarna försvinner hela tiden. Skit irriterande, för då måste man starta om datorn. Och det är oftast då datorn hänger sig nu för tiden, eller inte vill starta alls.
Inte kul alls.
Blev orolig förut att den inte skulle starta, så allt försvinner.
Musiken skiter jag i, bara att tanka nytt. Dock vore det rätt synd, eftersom jag har en hel del.
Men alla bilder är ju iaf oersättliga. Har ju massa som man inte vill ska försvinna osv.
Ska försöka bränna ner allt på cd. Så om utifallat datorn skulle krascha, så har man ju bilderna på cdskivorna :)

Blev ett rätt ointressant inlägg.
Men det var kul att skriva på den här. Haha.


Kommentarer
Postat av: Lollo

åh jag har med köpt nu dator! kul!

2008-04-05 @ 23:54:21
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Livsnjutaren

Hoppas den går som en klocka länge nu då!

2008-04-05 @ 23:55:05
URL: http://misterlivsnjutaren.blogg.se
Postat av: anna

Sant iofs men samtidigt känns det lite tråkigt att sova bort hela sin fredag :p Just fredagen liksom! Men najs med en ny dator, det är alltid kul :) Och på tal om krogar så är det snart min tur! 22 april blir jag nämligen myndig & jag känner att jag måste sprida runt det ;p

2008-04-06 @ 00:06:48
URL: http://hazeleyes.blogg.se
Postat av: ninna

Skicka ett mejl till [email protected] när du tröttnat på viruset och vill ha bort det.

2008-04-06 @ 20:12:57
Postat av: Fia

Vill också ha en:) Men jag o min sambo ska lägga ut några lappar till på den, för vi har spec krav på våran. Vi vill ha så man kan se film från den i TV:n. Så då blir det 3000:- dyrare. Vi får nog räkna med en 7-8000 för vår...men men.
Ha det så skoj med din laptop:)

2008-04-06 @ 22:08:34
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Fia

Absolut. Allt beror ju på vad man tänkt sig göra med den. Ska man mest blogga med den eller annat så...:)
Ha en bra dag!

2008-04-07 @ 12:23:30
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0