Massa skrot och korn

Åkte till pappa idag och fortsatte rensa. Vi har varit riktigt duktiga idag, faktiskt. Tömde nästan ett helt rum + ett till och började på ett annat. I de rummet vi nästan tömde, står det endast några fjuttiga kartonger vi måste gå igenom först. Sen körde vi det till sopstationen. Blev ju en hel del. Ungefär enbart tidningar!
Sen åkte vi till ica och köpte lite mat och sen hem och käka. Sen åkte syrran, brorsan och Mattias iväg för att hämta bilen.
Så satt jag och Emelie och spelade Guitar Hero medans, som hon hade tjatat om att spela ända sen vi träffades imorse. Hehe
Sen kom de tillbaka och syrran och Emelie åkte hem till sig.
Så startade inte bilen, självklart. Eftersom det är nåt elfel på den typ. Så jag fick sätta mig bakom ratten och sen hämtade vi grannen + hans son för att de måste hjälpa till att putta på bilen upp för backen. Så grabbarna putta på och jag fick styra in bilen i garaget.
Fan vad stolt jag blev! :D
Fick in hela, utan att förstöra nåt, bilen i garaget.
Det kanske är lätt som en plätt för andra, men inte för mig, jag har ju inget körkort xD
Så jag är väldigt stolt just nu. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0