Klaga lagom

Vi hade fått resultatet från den där undersökningen vi körde med förut på jobbet. Det blev så att kunderna klagade på oss kassapersonal att vi var otrevliga.
Jaha?
Skulle ju gärna vilja veta vilka personer det var som sa så, och i vilket sammanhang.
Sånt där blir jag så jäkla trött på.

Som Sofie sa, "Vi får ju redan tillräckligt med skit".
Det är så sant. Det är alltid vi som får ta smällarna för klagande kunder som kommer och klagar över allt. Vi som får skulden för att nånting går in i kassan eller så.

Det finns en, kärring äldre dam, som alltid klagar över nåt. Det spelar ingen roll hur trevlig man är, alltid är det nåt som ska klagas över. Hon kom in idag och handla av Yvonne, självklart började hon klaga på nåt. Hah jag och Yvonne bara kolla på varann och skaka på huvet.
En gång stod hon och skrek åt mig för att jag inte hade en kod i huvet.
Hur mycket har dom att begära?
Vi gör ju så gott vi kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0