Jobb

Har jobbat hela dagen idag. Har gått bra, förutom en nackspärr och en krampande höft.
Sånt får man om man sitter princip i kassan från 10-18 :P
Men det gick. Tvingade Salle att sitta sen.
Annars har dagen varit bra. Den har gått bra fort dessutom. Eller efter kl 15 så gick den långsammare än långsammast.

Igår åkte jag och syrran till pappa och fixa lite. Hon hade även ungarna med sig, som plockade på sig allt :S
Bror min var ju ute på havet med jobbet och lalla runt.
Vi har konstaterat att det spökar där också. Säkert pappa som vill leka läskig :P Hehe
Plockade bilen full med grejer, så nu kan man inte komma in i vårt vardagsrum ungefär. Allt hamnade nämligen där.
Kom hem och satte mig i solen och löste lite Sudoku och korsord :)
Sen följde jag med Alle till Ica.
Sen när jag gick hem var det några snorungar som var på min tomt. Idioter!
Satte mig i solen igen, tills den försvann och det blev kallt.
Då blev det "middag" och glo tv.
För att sen gå över till Alle och lalla. Tog en promenad genom byn och sen gick hem till henne och kolla ett avsnitt av Las Vegas och käka melon.
Gick hem och sov strax efter 23. För att sen gå upp och jobba imorse.

Kommentarer
Postat av: sandra

lördagen blev lugn för oss också eftersom matchen var på söndag.
ÄLSKAR Las Vegas, men missar alltid det. Jag & tider ;)

2008-04-28 @ 10:16:03
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0