En helt vanlig torsdag

Det är nog ända gången man är riktigt otaggad på helgen. Det kan bero på att jag har så förbannat mycket att göra på så kort tid.
Såg förövrigt mitt schema för Valborg idag. Har gått och väntat på det i flera dagar nu. Jobbar både sista april och 1maj. Bah! Där sprack mina planer. Dock just nu bryr jag mig inte så värst mycket då en av planerna sprack ändå.

Jobbat idag som vanligt. Började med att sitta kassan. Fyllde på med cigg och bara... satt. Sen blev det dags för lunch. Då kom Lina, en timme förtidigt, så fick lite sällskap av henne iaf.
Sen ner igen och fylla på lite fin-kem och sen kassan för att sen handla och sen trava hemåt.
Träffade på en kund på vägen hem som började prata med mig. haha.
Träffade även på "forest man", han skulle väl till Ica och köpa öl som vanligt..
Kom hem och slängde i lite tvätt och sen dra fram dammsugaren och köra ett varv i kåken. Sen dags för att laga lite mat. Blev firrepinne idag.

Brorsan har inte kommit hem ännu. Han har jobbat över 3dagar i rad nu. Hur länge ska du jobba egentligen? :S

Ne nu börjar efterlyst igen. Dags att stänga ner! ^^

Tråkigt inlägg, I know. Men har varken ork, lust eller vilja just nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: tyckte det var lite sött!
Låter som du har mycket framför dig.

2008-04-18 @ 10:06:51
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: LINA VERONICA

hehe, ja det var ganska så kul fakitkst!

2008-04-19 @ 21:13:20
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0