Baaah!

Som det ser ut nu, så blir det inget Ullared :(
Vi har ingen bil. Linas pappa skulle ha den.
Vad arg jag bliiiiir! Och besviken till tusen
Baah!

Förövrigt har dagen gått relativt fort.
Sussie kom och hälsade på också. Hon hade skaffat körkort dessutom...(Pik mot mig själv?)
Gick upp och käkade med Lina och grabbarna vid 1, då hade jag jobbat en timme.
Var inte ett dugg hungrig. Men jag blev desto mättare när jag tvinga i mig min matlåda.
Sen gick jag och beklaga mig över det. Höhö
Sen tittade Marre med mor sin in också. Var inte igår man såg henne. Alltid trevligt med finfrämande ^^,
Färskvarorna kom strax efter 16. Skönt.
Dock fick jag passa kassan.
Började att rulla ut allt, sen ropade Vera efter hjälp, så bara att springa.
Sen blev jag sittandes där tills "Äckel-Lina" kom. Då hade folket redan plockat upp alla varor.
Så då blev det fika istället. Gott det med. Dock var jag fortfarande mätt som en gris.
Gluffsa i mig en chokladstång. Vart tog mitt hälsosamma liv vägen?
Sen även lite tuggor av baguetter med nån ost Lina hade tagit fram. Riktigt gott.
Sen skulle Annika, Greta Surlund, gå och fika så hon beordrade oss att ta hand om grönsakerna och byta potatisen.
Sagt och gjort, det gjorde vi.
Sedan började vi även med alla läsk och öl. Fick upp en hel del faktiskt. Duktigt!

Anders klagar alltid på att jag har rega reflexer och garvar alltid åt mig.
Men idag bevisade jag motsatsen. Mohaha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0